Online vásárlás. Ipari és háztartási gépek, berendezések. Alkatrész csere. Fűtéstechnika. Laptop szerviz Budapest.

szolgáltatás - termék - online vásárlás

A tűzfalhalál és az ígérgetős pasi

marketing

Egy szervizmunkás történeteiből

Jó ideje nem írtam a szervizblogba, az a helyzet, hogy elkavartam a cetlit, amin a hozzáféréshez szükséges adatok voltak :) Persze kérésre kaptam a mailemre jelszócserére lehetőséget.

Sok okos ügyféllel akadtam össze azóta...

A tűzfalhalálos öreg PC

Itt van például az ígérgetős pali. Behozott egy igen régi PC-t, a munkalap hibajelenség rovatába az volt írva: "Tűzfalhalál" =O húha! Erre azóta sem jöttem rá, mi lehet :D Mindenesetre a gép eléggé oda volt, cserélni semmit nem tudtunk, túl régi a hardver. A pasi úgy döntött, vesznek egy új gépet TFT monitorral. De legyen rajta minden program, ami kell. Háttőőő... ha vesz operációs rendszert, akkor azt rátesszük, természetesen a drivereket meg a netezéshez szükséges ingyenes progikat is (Flash Player, Adobe Acrobat stb.). Nem teszünk fel nem jogtiszta cuccot. Ennyi. Mondja az ember, akkor vesz XP-t is. Mikor jöhet a gépért? Egy héten belül, de fel fogom hívni, amikor kész. Oké, de ha kész a gép, akkor majd én menjek át a 80 éves anyukájához - mert az övé lesz a gép - és mondjam el neki, hogy melyik weboldalakra nem szabad fellépni, nehogy vírust, meg kémprogramot kapjon a gép! =O Öööööö...

A számítógépgép kész lett pár napon belül, hívtam ez embert, ígérte, hogy jön, csak intéz valami pénzt a bankjában. Ez három hónapja volt, azóta is jön. Eleinte hetente telefonált, hogy másnap megy a bankba, aztán egy ideje nem telefonál... Talán majd negyedikán.

A fali rack-szekrény és a szabványos ember

fali_rack_szekreny.pngÉrdekes eset volt még a szabványos ember. Iskolai "informatikus" a lelkem, középkorú pasas, kollégám megadta a számát, beszéljem meg vele a mit meg a hogyant. 14 munkaállomásos tantermet kellett kialakítani. Hívom az embert, hogy mik az elképzelések? Legrand csatornarendszer (nem lesz olcsó :), Legrand szerelvényekkel, rack szekrény switch-csel (számítógépes hálózati erősítő-elosztó kütyü), patch-panellel (rack szekrényben használatos sín, ebbe kell bekötni a végpontok kábeleit és a switch csatlakozóit). Itt merészeltem javasolni, hogy ha már úgyis egy teremben lesznek a gépek, ne hagyjuk-e el esetleg a rack szekrényt, a switch-nek felszerelnénk egy polcot, annyi elég lenne. MIT KÉPZELEK ÉN???? NEM TŰR SEMMIFÉLE GÁNYOLÁST! ITT MINDEN A SZABVÁNYOKNAK MEGFELELŐEN LESZ SZERELVE! Jól van, jól van na! Én csak költségtakarékossági okból javasoltam, nekem mindegy.

Rendben, hová tudjuk felszerelni a rack szekrényt? (Mindennel köcöllékkel együtt 12-15 kg-s fémszekrény, vastag üvegajtóval). Általában falra szereljük, fejmagasság fölé. Hát a gipszkarton falra - mondja a manus.

Gipszkartonra???? És mégis hogyan gondolja? Tudja, hol vannak a gipszkarton mögött a merevítők? Azt mondta nem. És ha kiszakad? Háááát... Na, itt elfogyott a türelmem. Mondtam neki, hogy ha annyira ragaszkodik a szabványossághoz meg a szabályokhoz, akkor hogy képzeli, hogy gipszkartonra szerelünk egy ilyen nehéz szekrényt? Javasoltam, tegyük földön álló állványra. Hogy képzelem? Azt a gyerekek elérik! És akkor mi van? A számítógépeket is elérik. A rackszekrény meg kulcsos zárral van felszerelve. Itt volt az a pont, amikor azt mondtam neki, egyeztessen az üzletkötőnkkel, viszonthallásra, mert ha még két mondatot beszélek vele, óhatatlanul elküldöm a búsba.

Végül is állvány lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://service.blog.hu/api/trackback/id/tr8113694680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása